Новини

Модульна конструкція покращує сервіс

По стабілізаторам QUANT сервісне обслуговування має на увазі просто заміну на новий апарат, щоб скоротити сервіс в разі відмови до часу «дійти до продавця», і не більше того. Найближчий авторизований дилер повинен забезпечити цю заміну, після чого вже йому її забезпечить виробник, забравши несправний апарат. Причому тут модульне виконання? Здавалося б, раз модульне – нехай сервіс забезпечують сервісні центри (вони ж зазвичай і авторизовані дилери за сумісництвом) – забезпечити їх модулями і все? Але ми вчинили поки що інакше: модульна система дозволяє нам під час виробництва неодноразово перевіряти, тестувати кожну частину стабілізатора – спочатку контроль монтажу і збірки помодульно, після роботу кожного модуля, після ще повний прогін після складання всього стабілізатора напруги. Треба зауважити, що при цій системі дефектів після повного складання практично не буває (типово 100 з 100 проходять прогони, дрібні дефекти – один на кілька партій).

Це забезпечує високу надійність, рідкісні відмови, так що простіше зробити «швидку заміну», що зручно і приємно користувачеві, і не обтяжує фірму заворушеннями за якість ремонту в віддалених сервісних центрах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *