Сервісна підтримка

Компанія Quant реалізовує у своїх стабілізаторах напруги сучасні технологічні рішення, разом з цим надаючи користувачеві простоту і зручність у їх експлуатації.

Усі стабілізатори напруги Quant зібрані на високоякісних комплектуючих а сам процес виготовлення розбитий на сім етапів з контролем якості на кожному з них.

Тому нам не доводиться тримати штат працівників для сервісного обслуговування.

Кількість відмов по нашій продукції – 1шт. з 100 проданих. Тому в разі відмови приладу відбувається його автозаміна.

Послуга «Автозаміна» – це обмін приладу що вийшов з ладу на новий з продовженням гарантії. В «старому » паспорті вказується новий серійний номер апарату та дата, коли відбулась автозаміна.

Автозаміна відбувається за кошт компанії Quant та можлива під час дії основної та додаткової гарантії. 

Якщо термін гарантії вийшов то послуга «Автозаміна» – недоступна. В такому випадку відбувається звичайний ремонт. Усі витрати що пов’язані з ремонтом оплачує замовник.

Інші випадки коли автозаміна не може бути проведена детально зазначені в інструкції користувача в розділі: Умови Гарантії.

Приєднуйтесь до нашої розсилки

Заповність форму і ми надішлемо вам розсилку актуальних новин

Зворотній звязок